لوله کاروگیت

کارخانه لوله پلی اتیلن فاضلابی - 02188721092

لوله کاروگیت

کارخانه لوله پلی اتیلن فاضلابی - 02188721092

لوله کاروگیت، لوله ای است با جنس بدنه پلی اتیلن با دانسیته بالا که با ظاهر خرطومی شکل و داخلی زرد رنگ و صیقلی، وظیفه جمع آوری و انتقال فاضلاب را بعهده دارد .

بایگانی

لوله کاروگیت

لوله کاروگیت یا لوله پلی اتیلن فاضلابی به لوله ای گفته می شود که شامل دو جداره بیرونی با ظاهر موجدار مارپیچ (شیاردار) یا حلقه حلقه و لایه داخلی صاف و صیقلی و در اکثر موارد زرد رنگ می باشد.

از این نوع خاص لوله برای انتقال فاضلاب و سیالات اسیدی و قلیایی، شبکه های جمع آوری فاضلاب، شبکه های آبرسانی در مزارع و پسابهای صنعتی و نهایتا پل سازی استفاده می شود.

لایه درون لوله دوجداره پلی اتیلن اغلب به رنگ آبی و یا زرد دیده می شود چرا که بهنگام ویدئومتری و تست اوالیتی یا نشت این رنگ ها به بازدید کننده یا بازرس کمک می کنند.

لوله کاروگیت بعنوان پرکاربردترین لوله جهت جمع آوری و انتقال فاضلاب در ایران و سایر نقاط جهان مورد استفاده قرار می گیرد.

استاندارد جهانی بر تولید لوله پلی اتیلن فاضلاب با مقاومت مکانیکی بین 16 تا 31.5 کیلونیوتن بر مترمربع تاکید میکند.

در ایران لوله کاروگیت استاندارد حتما می بایست 31.5 کیلونیوتن بر مترمربع مقاومت مکانیکی داشته باشد.

تمامی بازرسین لوله پلی اتیلن فاضلاب تاکید دارند مقاومت مکانیکی لوله کاروگیت تولیدی هر شرکتی در وحله اول باید دارای مقاومت مکانیکی 31.5 کیلونیوتن بر مترمربع باشد .

لوله کاروگیت یکی از پر فروش ترین محصولات در بازار ایران می باشد. کارخانه تولید کننده لوله کاروگیت اغلب در قزوین، قم و ساوه و سمنان مستقر هستند و علت این امر کاهش هزینه بالای حمل و نقل لوله کاروگیت می باشد.

در حقیقت در مرکز کشور قرار گرفتن باعث بهینه شدن هزینه های حمل و نقل و ایجاد قدرت رقابت برای تولید کننده لوله کاروگیت می شود.

لایه صاف داخلی لوله کاروگیت این شرکت از ‌ضخامت لازم جهت امکان استفاده از سیستم تحت فشار شستشوی لوله (Water Jet) برخوردار بوده و داخل لوله ها کاملا صاف و دارای پوشش زرد رنگ میباشد.